MĪLESTĪBA! GAISMA! HARMONIJA!

Valentīna Mironova. Pasaule pēc Kvantu Pārejas.(nedaudz saīsināti)

Mironova Valentina ir biofiziķe. Pabeigusi Aviācijas tehnoloģisko institūtu un 20 gadus strādājusi Kosmisko pētījumu centrā. Dzimusi un visu savu dzīvi nodzīvojusi Maskavā. Viņas darbības būtība ir meklēt atbildes uz jautājumiem pilnīgi netipiskās vietās un jomās. Tagad strādā planetāro zinātnisko atklājumu (ķīmijā, fizikā, kodolfizikā, kodolķīmijā, astrofizikā un citās disciplīnās) sintezēšanā, jo dažādo zinātnisko disciplīnu krustcelēs atklājas jaunas zināšanas. Mērķis - vienkāršā valodā pastāstīt cilvēkiem par slēpto varenību, kas tagad sāk atklāties.

2013. gada janvārī tika stāstīts par eksperimentu, kas ilga 10 gadus, sākot no 2003. gada. Kodolzinātnieki strādāja ar ūdeņraža atomu (tas ir ar protonu), vispirms reģistrējot protona daļiņas parametru pulsāciju, jo tie gan samazinājās, gan atkal atguva iepriekš zināmos izmērus. Zinātnieki to uzskatīja par kļūdu, citu ārpuses faktoru ietekmi. Taču beigu beigās protons pieņēma jaunu vērtību. Tā tika izdarīts atklājums, ka protona daļiņa ir samazinājusies par 4%.
Mainījās viss - daļiņas ātrums, rotācija un tās virziens, diametrs. No pirmā acu uzmetiena liekas, kas tur liels - protons izmainījies, sīkums! Taču pēc tam izmainījās arī visas organiskās vielas, jo tā sastāv no ūdeņraža atomiem. Tas mainīja Matērijas blīvumu (Levašovs rakstīja par Matērijas īpašībām, mums pārceļoties uz citu Izplatījuma vietu, kurā būs vairāk gaismas). Protona izmaiņām sekoja arī citu daļiņu izmaiņas. Tas, kas kodolfizikā tika uzskatīts par nemaināmiem lielumiem, tagad parādīja sevi pavisam citā, nezināmā formā. Tagad mēs esam it kā citplanētieši, kas nokļuvuši uz citas planētas.
Tie likumi, kas tika noteikti līdz 2013. gadam (līdz Pārejai 2012. gada decembrī), pēkšņi vairs nedarbojās, jo Matērijas blīvums bija kļuvis atšķirīgs. Apmēram 10 pasaules vadošie kodolfizikas, lāzera tehnoloģiju institūti, reaktori vēlreiz pārbaudīja cits citu, taču visu laiku nonāca pie viena un tā paša - ūdeņraža atoma jaunajām vērtībām. Spriežot pēc trīsdimensiju (platums+garums+augstums) pasaules likumiem, tas likās neiespējami, tomēr jaunā fizika sāka atklāt savas dimensijas. To apstiprina astrofizikas aprēķini par mūsu Izplatījuma daudzdimensionalitāti.

Mēs jau dzīvojam citā dimensijā!

Ir notikusi Pāreja – Kvantu pāreja, kad pamatdaļiņa no viena enerģētiskā līmeņa pārvietojas uz citu enerģētisko līmeni, vienlaicīgi uzvedoties kā neitronu zvaigzne - bija liela, bet kļuva maza. Uzskati, ka mēs tagad dzīvojam uz citas planētas, jo visi likumi sāk strādāt savādāk. Zinātnieki saskaras ar to ik uz soļa. Mums agrāk tik pierastie likumi ir kļuvuši par pagātnes pasaules likumiem!
Orbītā ap Zemi lidojošais vācu teleskops "Spitzer", kas ir vairākkārtīgi precīzāks par slaveno teleskopu "Hubble", saskatīja ultrasarkanās (mēs zinām infrasarkano starojumu, bet ultra ir jauns fiziskais termins, kas nozīmē nokļūšanu vēl dziļāk Matērijā) Galaktikas, kas ir 60 reizes spožākas nekā parastās Galaktikas. Šis atklājums tika veikts spontāni. Spriediet paši, vēl 2012. gada decembra sākumā šīs Galaktikas nebija redzamas, bet 2013. gada janvārī jau bija.
Tā tas nenotiek! Galaktikas vai nu ir, vai tās nav... Tomēr kaut kas pēkšņi piespieda pasauli mainīties? Parastais elektromagnētiskais diapazons, kuru uzrāda fizikas mācību grāmatās, uzziņu literatūrā, palielinājās par trim oktāvām infrasarkanajā diapazonā un par trim oktāvām ultravioletajā diapazonā. Tagad mums pieejamais elektromagnētiskais diapazons ir kļuvis lielāks par sešām oktāvām.

Tātad ir atvērusies pieeja Matērijai, kas nebija mums pieejama līdz 2013. gadam.

Līdz šim tā nebija izpaudusies dažādu iemeslu dēļ, bet tagad izpaudās un fiziskās ierīces var to fiksēt. Vēl viens atklājums - līdz 2013. gadam zinātnieki zināja, bet iedzīvotāji tiek baidīti ar to, ka mūsu Saules sistēma virzās uz Melno caurumu. Novosibirskas zinātnieki teica, ka mēs virzāmies telpā ar pilnīgi neizpētītu enerģiju, kuras agrāk nebija, tāpēc mūsu turpmākajā dzīvē var būt izmaiņas.
Un tagad šis Melnais caurums - šis astrofizikālais objekts ir pazudis. Mūsu Galaktikas centrā tagad vairs nav Melnā cauruma. Kas noticis? Izrādījās, ka Melnais caurums ir durvis, caur kurām mēs jau esam izgājuši. Tagad šīs durvis aiz mums ir aizvērtas. Tagad Melnā cauruma vietā ir parādījies cits objekts (2014. gada zinātniskais atklājums) Magnetars. Pulsējoša Zvaigzne, bet ne Pulsars. Šī Zvaigzne visos virzienos šļakstina šķidro magnētisko lauku. Tā ir substance, kurai pagaidām nav nosaukuma, bet tā nav plazma. Substance ir saprātīga un sastāv no granulām. Granulas tai ir gan mazas, elementārdaļiņu lielumā, gan lielas, piemēram, Zemes lielumā.

Vispirms šo Magnetāru izdzirdējām radiodiapazonā 2014. gada martā, sākām meklēt, un maijā - ieraudzījām. Saskaņā ar kosmiskajiem standartiem tas ir milzīgs laiks. Parasti vai nu dzird, vai nu redz, tas ir, vai smadzenes ir gatavas pieņemt šo informāciju. Tādējādi, mēs esam nokļuvuši Smalkā plāna pirmajā stāvā, faktiski jau "Tās” pasaules sākumā, ar ko mēs sevi arī apsveicam!
Šo citu frekvenču ieviešanās, arī organiskajās vielās, nevajadzētu tevi biedēt nekādā veidā, jo arī mūsu ķermeņi attiecīgi atklājas. Taču, lūk, Magnetars iegaismojās zilā krāsā. Līdz 2014. gada maijam tas vispār bija neredzams.

Vēl 2005. gadā zinātnieki neirozinātnēs atklāja cilvēka smadzeņu „hippocampus” (smadzeņu daļa, kas atbild par ožu un atmiņām) iecirkni, ko nosauca par zilo plankumu. Par to jau sen bija zināms, taču tam nepievērsa lielu uzmanību... Pašas par sevi cilvēka smadzenes ir cilvēka orandžā kaste. 2014. gada vasarā tajā visiem cilvēkiem izgaismojās zilais plankums. „Hippocampus” projecējas uz Dzīvības punktu un pārvalda cilvēka dzīvi Smalkajā plānā un augstāk. Šī zilā krāsa, ja uzmanīgāk skata, dažkārt ir redzama kā sudraba nimbs virs galvas. Tas ir cilvēka jaunā Ķermeņa organiskā daļa, kas pulsē saskaņā ar Magnetaru. Tā strādā kā vienota sistēma, kurā ir vienāds bāzes ritms - valsis. Tātad Galaktikas pamata ritms ir valsis, dažādās versijās, ar dažādu diapazonu. Šī diapazona oktāva, kurā Galaktikas centrā valsi izpilda Zilais plankums un Magnetars, darbojas jaunajā diapazonā, ieskaitot arī papildus saredzamās oktāvas. Tādējādi izrādās, ka jaunā ūdeņraža enerģētiskais spektrs ir pilnīgi atšķirīgs no vecā ūdeņraža spektra.
Šī ultrasarkanā frekvence ir daudz dziļāka diapazonā nekā infrasarkanā gaisma. Tieši šī frekvence ir kļuvusi par galveno. Mēs dzīvojam un nezinām, ka uztveram jau pavisam citu enerģētisko spektru. Tas viss jau ir ienācis cilvēka apziņā. Ir pienācis laiks, par kuru mums bija teikuši – lūk, dzīvosiet Smalkajā pasaulē, bet tur visu kontrolē domas, vēlējies - krēsls pabīdijās, vēlējies - uzlidoja... Tomēr, pagaidām, mēs vēl neesam sasnieguši tādu prāta un sevis apzināšanās koncentrāciju. Taču šajā sakarā dažādas parādības jau ir sākušās notikt ...
Pirmais bāzes fenomens – nimba mirdzums – līdz Pārejai nimbs bija Zeltains (svēto nimbi ikonās), esot tikai Meistariem, jo to iespējamību ierobežoja ļoti stingrais magnētiskais lauks ap Zemi, kas traucēja izpausties mūsu ģenētiskajai struktūrai. Tagad šis lauks ir atslābinājies, t.i., kļuvis pilnīgi citāds. Tas ir kļuvis ļoti mīksts un maigs, tomēr arī ļoti izturīgs, līdzīgi zirnekļa tīklam. Tāda, lūk, ir jaunā magnētiskā lauka struktūra.

Jūs visi esat dzirdējuši terminu – Akašas. Tā arī ir Zelta struktūra, kas nosaukta par Proteus (saikne starp nervu šūnām un mentālajiem spēkiem /domas spēku, radošajām spējām, apzināšanos, Saprātu/), kuru piemin arī Blavatska. Tagad šis Proteus ir iemiesojies. Tādējādi mūsu nervu sistēma ir izmainījusies un tagad ir piesātināta ar Proteus gaismu.

Mūsu izmainītā nervu sistēma, redze, kas redz ne tikai trīsdimensionālus objektus
Vismaz pēdējos 26 tūkstoš gadus pirms Pārejas mums visiem acīs bija tā saucamā, aklā zona. Tas ir dziļi galvaskausā ieejošs redzes nervs, kas agrāk tika noslēgts ar olbaltumvielu audu slēgu. Šī aklā zona aizsedza trīs ceturtdaļas mūsu sfēriskā skata, lai gan mums bija radīta ilūzija, ka mēs varam redzēt visu. Neskatoties uz to, aklās zonas esamība ļāva mums dzīvot ierobežotā, stingrā trīsdimensiju telpā. Tādi bija Eksperimena nosacījumi. Mums bija jāpēta blīvais Plāns, un mēs šo uzdevumu pildījām. Tagad mēs esam pārgājuši uz "to Pasauli", jo mūsu eksperiments tika veiksmīgi pabeigts. Aklā zona acīs sāk izšķīst, un tagad mums pakāpeniski atveras piekļuve daudzdimensionālam redzējumam. Šis ir planētas mēroga atklājums, un to ir pamanījuši visu valstu zinātnieki.
Izmainījās timuss, dakšveida dziedzeris, kas pats par sevi jau ir ļoti sakrāls. To pieminēja gan Helēna Blavatska, gan Rērihi. Pašlaik timusā dzīvo arī Proteus. Šeit tas ir lokalizējies, un pēc tam izšļakstās pa visiem mūsu smalkajiem nervu kanāliem. Saules, Mēness meridiāni, visi šeit ir aktivizēti, un arī tie ir kļuvuši citādi. Arī Proteus imūnā uzraudzība ir mainījusies, ja agrāk imūnsistēma bija formāla, tad tagad tā uzrauga katru cilvēka domu, un tāpēc pašlaik ir tik svarīgi mācēt domāt! Domāt, pirms padomāt! Viss var sākt īstenoties tieši uzreiz, un, pats galvenais, saprotami, kāpēc tas tā notiek...
Nākamās izmaiņas ķermenī – izmaiņas mandeļveidīgajos ķermeņos (atrodas abās smadzeņu puslodēs, deniņos). Tie pārslēdzas uz apzinātu uztveri. Pirms Pārejas tie bija "baiļu mājas," kuras pārvaldīja limbiskā sistēma ar vadmotīviem "sit" vai "bēdz", kā dzīvniekiem.
Tagad tie atbilst šūnu mehānisma līmenim. Tā vietā, lai "sistu" vai "bēgtu", sāk izpausties apzināta uztvere pašreizējā mirklī. Sa-prā-tī-ga. Nevis sēdēt un ar bailēm domāt: kas tad notiks, bet dzīvot šeit un pašlaik. Mums nav nepieciešams zināt, kā to panākt, mūsu jaunās organiskās vielas to izdarīs to pašas.
Tev vairs nav jāsēž meditācijā, nav jāēd tikai veģetārie ēdieni, tu vari dzīvot, kā dzīvoji, jo organiskās vielas izmainās pašas. T.i., tavs Augstākais ES ir devis atļauju mainīt, līdz šim spēkā bijušo, situāciju, atļauju mainīt savu pašreizējo apziņu. Tev nav nepieciešamības zināt, kā tas notiek!

Tāda, lūk, ir šī Dievišķā dāvaniņa! Agrāk mēs bijām atbildīgi par savu rīcību, bet tagad mācīsimies būt atbildīgi par savām domām! Tavās smadzenēs izšķīst vecās neironu paketes. Kā tas izpaužas ikdienā?
Vecās neironu paketes ir visi materializētie ieradumi, kas bija nonākuši mūsu asinīs, miesā autopilota līmenī. Tās ir visas darbības, kuras mēs darām mehāniski (ņemam sērkociņu, liekam uz gāzes riņķiem tējkannu, aizdedzam gāzi, ...). Tas ir viss, pie kā mēs esam pieraduši no bērnības, un darām vairs neapzinoties, taču darbībām ir materiāls efekts. Darām neapzinoties, taču rezultāts materializējas.
Tagad dažkārt notiek atmiņas pseidozaudēšana, kas notiek tad, kad cilvēks nav pakļauts jebkādai ārējai iedarbībai. Piemēram, atrodoties pagalmā vai mājās klusā stāvoklī, un pēkšņi - es neko neatceros... Šāds stāvoklis ilgst pāris mirkļus, 3-5 sekundes - un tu esi atpakaļ savā pašreizējā dzīvē. Toties tajā pašā laikā tu esi atbrīvojies no dažām vecām paketēm, vecām zināšanām, enerģētiskā balasta.

Piemēram, veci bērnu dienu ieradumi, kas tev jau vairs nebūs nepieciešami, jo tu esi pieaugušais, un šādas situācijas vairs neatkārtosies. Enerģētiskajā plānā tie atradās smadzeņu struktūrā, un tā smadzenes atbrīvojas no šīm vecajām mācībām (staigāt, sēdēt, runāt, ..). Pseidoizklaidība - tā ir telpas atbrīvošana jaunai informācijai. Šī telpa tiks piepildīta ar jaunu informāciju, kura īstajā laikā nonāks tavas apziņas priekšplānā.
Pirms Pārejas mums tas nebija iespējams. Mums bija jāiet dzīves skolā, jāiegūst pieredze, jāuzņem zināšanas, taču tagad pieredze uzrodas pati - kā dāvaniņa! Līdz noteiktam dzīves mirklim tu nemaz vēl nezini, ko esi iemantojis, taču rodas situācija, un tu sāc pielietot jau gatavu pieredzi. Ietaupās laiks, ietaupās enerģija un vēl daudz kas cits ... Turklāt tu var spēt redzēt situāciju ne tikai no vienas puses, bet uzreiz no vairākām pusēm, un redzēt to nevis lai nosodītu, bet tikai vienkārši kā derīgu informāciju ikdienā.

Tātad atceries, ka tad, ja tev iestājas pseidoizklaidība vai kaut kas līdzīgs sklerozei, to jāuzņem pavisam mierīgi, saprotot, ka tā nav slimība, bet tikai Planētārās Pārejas simptoms.
Un tas ir tikai viens pirmajiem soļiem šajā Pārejā.
Tagad vēl par muskuļu darbības apzinātu koordināciju. Agrāk bija iespējams sēdēt, tērzēt un šūpot kāju, pilnīgi nepievēršot uzmanību kājas kustībai. Pēc Pārejas sāksi automātiski apzināties, kāpēc es to kāju tā kustinu. Tam nav jēgas un arī ērti nav...
Smadzenēs sākušas darboties arī citas saiknes, neironu aksoni (neirona šūna satur kodolu, šūnas ķermeni ar dendritusu un aksonu atzariem) izmainās, izmainās nervu impulsi. Tie nav ne slikti, ne labi - viņi ir atšķirīgi no iepriekšējiem!
Ūdens jaunajā, Smalkajā līmenī arī ir vārīties spējīga substance, bet ne verdošs ūdens, jo jaunais ūdeņradis uzreiz izmaina ūdens struktūru. Tā formula agrāk bija precīzi H2O, taču tagad šī formula svārstās. Domas mierīgas - ūdens struktūrai ir viena formula, aktivizējot apziņu - ūdens struktūras formula kļūst cita. Izmaiņas var notikt sekundes laikā, un līdz ar to uzreiz mainās arī visa bioķīmija. Šūna pieņem pilnīgi atšķirīgu metabolismu. Krepsa cikls (bioķīmisko reakciju sistēma, ar kuras palīdzību organismi saņem enerģiju, oksidējot barību) ir "aizgājis" uz citu pusi. Krepsa cikls ir enerģētiskas dzirnavas, kurās, atkarībā no nepieciešamības ūdeņradis tiek izdalīts vai absorbēts. Taču ja ir izmainījies ūdeņraža atoms, izmainās arī visa bioķīmija.
Ārsti, starp citu, ir to sapratuši, un farmakologi ceļ trauksmi, jo farmakoloģiskie līdzekļi pēkšņi sākuši kļūt par indi. Tā kā protonam ir mainījusies simetrija atoma kodolā, tad tas vienkārši ir kļuvis atšķirīgs. Tas nav iepriekšējā stāvokļa spoguļatspulgs, bet cits stāvoklis. Tātad attiecīgi arī cita molekulārā viela!
Tas viss sākās 2013. gada pavasarī. Vispirms bija kautrīgi paziņojumi, jo varēja taču tikai parēgoties. Sākumā tie bija atsevišķi gadījumi, bet tagad jau izmaiņas ir lavīnveida! "Glābjas, kas var!" Daudzi farmācijas uzņēmumi jau tiešām ir spiesti apturēt savus konveijerus vārda pilnā nozīmē. Neražojot savu produkciju, tie ir biznesa zaudējumi, tie ir naudas zaudējumi.
Tātad ekonomika mainīsies. Formāli izmainījās ūdeņraža atoms, bet pavilka aiz sevis ekonomikas jautājumus. Neviens pat nepadomāja par to, ka visā vainīga ir Kvantu pāreja.
Attiecīgi izmainījās arī urāns, kuram tagad ir citi izotopi un tas skaldās citādi. Ir radušās dažādas nianses atomelektrostaciju darbībā. Nav nekādu sprādzienu un šausmu stāstu, nepieaug arī radiācijas līmenis, vienkārši urāns ir sācis dzīvot mazāk nekā agrāk. Ja agrāk sabrukšanas periods bija 235 gadi, tad tagad tas var sabrukt pat divos gados. Tātad tagad to būs biežāk jāielādē vai būs jāpāriet uz citu kurināmā veidu.
Ja pirms Pārejas strādāja intuīcija, un mums tika ieteikts to attīstīt, jo tā ir robežjosla starp trīs un četr-dimensiju pasaulēm, tad tagad intuīcija var sniegt lielu risinājumu virkni, un jau ir grūti izprast, kurš no tiem ir pareizākais.

Tagad ir nepieciešams attīstīt dziļumsajūtu
Tādām ir jābūt jaunajām attiecībām ar Pasauli. Tu izsaki savu Nodomu, un Visums sāk būvēt tev nepieciešamos notikumus, kas novedīs galu galā pie tavu vēlmju izpildes. Jautājums ir, kā to izdarīt? Verbāli un domās. Smadzenes sāk mainīties. Abas smadzeņu pusītes sāk saplūst. Smadzeņu rieva sākas vienā pusītē un, virzoties pāriet uz otru pusīti, rezultātā smadzenes izmainās. Veidojas citas smadzenes, kuras izstaro varavīkšņainu mirdzumu. To labi parāda aurokamera, un to var redzēt „redzošie” cilvēki. Smadzenes ne tikai vienkārši sāk izmainīt starojumu, bet arī kļūst divergēnas (t.i., vairs nepielieto tikai zināmos ceļus, bet meklē arī izejas no strupceļa). Šī apskaidrība pamazām iedzīvojas sadzīvē tieši šeit un pašlaik.
Tādas ir Dievišķās Dāvaniņas, jo citādi šīs lietas ir grūti izskaidrot, turklāt tās nāk pie mums vienkārši tāpat. Pēkšņi tu spēj saredzēt procesa patiesos iemeslus, nevis tā, kā mēs esam pieraduši – tikai spriest, bet jau uzreiz varam izprast situācijas izraisītāju motīvus. Jautājumi par politiku, ekonomiku kļūst neinteresanti, jo smadzenes sāk sniegt pilnīgi jaunu attiecību perspektīvu ar sevi un ar dabu. Un šī attieksme ir ļoti aizraujoša!
Dažreiz tev liekas, ka esi slims – augstas temperatūras sajūta, drudzis vai drebuļi, taču termometrs rāda tikai 36,6 vai vismaz 35,5. Kā tā? Es, tā sakot, esmu vienos puņķos, degu, nespēks... Diemžēl, temperatūra 36,6 vairs nav rādītājs, ka ar tevi viss ir kārtībā. Šādi īstermiņa enerģētiskā blīvuma pieaugumi organisma šūnām ir nepieciešami, lai spētu pāriet uz citu līmeni. Šādi pārlēcieni no pakāpiena uz pakāpienu būs nepieciešami, lai tavu fiziku pārliecīgi neizsistu no parastā stāvokļa. Tādā veidā tavs ķermenis pakāpeniski pāriet uz citu līmeni.
Pat ja kādā mirklī apstājas sirdsdarbība, nav pulsa, elpošana ir sekla, tad arī ir iespējams, ka tā ir tikai smadzeņu īstermiņa pāreja uz daudzdimensionālu darbību - tādu, ko ezotēriskā apzīmē kā Ugunīgo Pranu. Ir daudz pierādījumu par Indijas jogiem, ka viņi pēc aprakšanas vai iegremdēšanas ūdenī uz dažām dienām, atdzīvojas, atmostas un turpina dzīvot.
Mūsu ķermeņa stingrā, izturīgā struktūra sakarā ar atviegloto ūdeņradi sāk kļūt savā veidā "retināta", pāriet uz gaismas līmeni. To sauc par biokristālisko bāzi. Šajā gadījumā kristāls nav ciets, bet gan kā ūdens - amorfs, un var pieņemt jebkādu struktūru. Mēs visu laiku esam ūdens radības un pagaidām tādas arī paliksim.
Pagājušā gadsimtā tika izdarīti divi revolucionāri atklājumi – 1. visa Matērija ir sabiezināta gaisma un 2. Matēriju var kontrolēt ar cilvēka prātu (tas ir arī apliecinājums ezotērisko doktrīnu patiesumam). Tāpēc tagad mēs sāksim mācīties vadīt Matēriju ar apziņas palīdzību ikdienas dzīvē. Šāda organisko vielu pāreja uz kristālisko stāvokli vai gaismas izpausme pašlaik notiek galvenokārt nesāpīgi, bez sarežģījumiem. Neņemot vērā sirds apstājas gadījumus un augstas siltuma temperatūras izjūtas, kas īpaši neietekmē pašsajūtu, šādi gadījumi ir tikai organiskās vielas, jaunā ūdeņraža jaunas gradācijas. Protams, arī DNS šajā laikā atklājas no pilnīgi citas puses, jo tas, kas tika uzskatīts par atkritumiem, pēkšņi ir atvēris savas daudzdimensionālās šķautnes. Cilvēks sāk atcerēties savas iepriekšējās inkarnācijas kā vakardienu.
Tas nenotiek tāpēc, ka konkrētais cilvēks ir tik īpašs, bet vienkārši, nu tā bija, ko izdarīsi, ... Šāda informācija nav apgrūtinājums – nu bija un bija ....

2013. gada martā tika publicēti Indijas 2009. gada 14. maijā palaistā „Planck” teleskopa iegūtie rezultāti. Pētnieki bija nolēmuši pārbaudīt - vai tiešām Galaktika ir daudzdimensionāla? Eksperiments tika uzsākts 2009. gadā un beidzās Pārejas priekšvakarā 2012. gada decembrī. 2013. gada pavasarī teleskops tika pavisam izslēgts un nolaists. Taču jau Pārejas priekšvakarā tas parādīja, ka Tumšās matērijas ir kļuvis mazāk, nekā zinātnieki uzskatīja. Tātad jau tolaik mēs bijām sākuši kļūt mazāk blīvi.
Tumšā Matērija - tā ir tās pašas Zelta Galaktikas, par kurām runāja Skolotāji: "Pienāks laiks, kad jūs ieraudzīsiet Zelta Galaktikas". Tas tiešām bija Zelta Galaktikas, kuras redzēja teleskops. Tātad, lūk, apgalvojums par Visuma izplešanās intensitāti ir nepatiess! ... Izrādās, ka Galaktika ir kļuvusi mazāka, ka Galaktika neaizskrien uz visām pusēm! Un vēl tas lielais jautājums - vai vispār ir bijis Lielais sprādziens? Ja iedziļinās neirofizioloģijas un kvantu ģenētikas atklājumos, tad rodas paradoksāla situācija, jo no atklājumu analīzes izriet, ka Lielais sprādziens (kā tāds) nemaz nav bijis.

Mums visu laiku spēkā bija trīsdimensiju ilūzija, taču Pasaule sāk attīstīties savādāk. Tāda bija mūsu trīsdimensionāla vienošanās. Taču tagad visas mūsu Dievišķās struktūras sāk ļoti strauji atvērties, un mums vairs nevajag spēlēt šīs Spēles. Starp visām Galaktikām pastāv divas Zelta Galaktikas - mūsu pašu Piena ceļš un Andromedas miglājs. Zinātnieki ir spējuši uztvert, ka šīs abas Galaktikas kaut kādā veidā sasaistās – kāds Piena ceļa atzars savienojas ar kādu Adromēdas miglāja galaktikas atzaru. Turklāt tie sāka tuvināties pēc Pārejas 2013. gada pavasarī, un jau 2014. gada pavasarī bija saskārušies viens ar otru. Tagad padomā pats, kā šīs abas Galaktikas viena gada laikā varēja iespēt "paspiest roku" viena otrai.
Ir izmainījies Laiks, ir izmainījusies enerģija, ir mainījusies mūsu uztvere, un mēs sākam kļūt par tām daudzdimensionālām būtnēm, par kādām mums jau sākotnēji paredzēja kļūt Augstākie spēki.
Mūsu laika raksturojums – mēs (tu pats) varam paši gatavot mums nepieciešamo, arī zāles
Piemēram, paņem pudelīti un ielej tajā jebkādu (krāna, svēto, jonizētu, ..) ūdeni. Paņem papīra lapiņu un uzraksti: "Šīs ir manas zāles pret depresiju, ..., es ātri atgūšos", lai ūdens mainītu struktūru. Uzrakstīji, paliec zem bundžas savas guļvietas galvgalī. Atceries, ka procedūru jāveic pārāk nesasprindzinoties, brīvi un no rīta pēc pamošanās šo ūdeni ir jāizdzer.
Šādi eksperimenti jau tika veikti, un tika veiktas šādu ūdens paraugu struktūras analīzes. Tie bija ļoti atšķirīgi, jo ūdeni ļoti ietekmēja konkrētā cilvēka apziņas dziļums un ticība rezultātam. Viss notiek bērna uztveres līmenī – jo vieglāk tu attieksies pret mūsdienu realitāti, jo ātrāk un labāk izdosies. Vai tu zini, ka smiekli izmaina apziņu? Viegli, bērnišķīgi smiekli sekmē radīšanu, tās ir tās pašas vibrācijas, kas rezonē ar zilo Magnetaru Galaktikas centrā.

Smieties nozīmē rezonēt ar Kosmosu. Uzsmaidi sevi spogulī un iedraudzējies ar savu atspulgu!
Smaids rada īpašu hormonu oksitocīnu. Tavām smadzenēm ir pilnīgi vienalga, vai tu to dari tīšām vai tev tiešām ir smieklīgi. Smaids uzsāk sakrālos procesus tavu audu atjaunošanai.
Agrāk šis oksitocīns bija tikai sieviešu hormons, jo tas ir mātes hormons, pierašanas pie bērna hormons, lai mātei krūtīs būtu piens un turklāt nesaskābtu... Mēs esam izdarījuši Pāreju, un šis hormons sāka parādīties arī vīriešiem. Neuztraucieties, vīrieši, jums dzemdēt nevajadzēs un arī barot ar krūts pienu nevajadzēs. Tas ir prieka hormons! Tikumības hormons. Tātad, lūk, izrādās – pasmaidīji spoguļa priekšā un saņēmi augstāko ētiku vai Dzīvo ētiku, kā to teica Rērihi. Viena darbība - un VISS "aizgāja"!

Vēl kādi jaunumi?
Virzība uz Planetāro atjaunošanos ... turklāt ar smaidu tiek iedarbinātas daudzas bioķīmiskās kaskādes, pat biokodolu kaskādes, jo ūdeņraža atoms ir elementārdaļiņa, un, ja tā savienojas ar organisko vielu, rodas kodolorganiskās kaskādes, kuras zinātne ir nosaukusi par kvarkomioniem laukiem. Tie mijiedarbojoties izraisa arī gaismu, kuru redzam zelta vai sudraba nimba veidā.
Tagad var apvienot visu – organiskās vielas un garīgo būtību.
Deguns var sajust smaržu, var sajust smaržas formu, un vēl tas varētu sajust arī gaismu. Nevis redzēt gaismu, bet sajust. Kaut kad arī tu ar to sastapties.
Izmainījies radioaktīvais starojums, izmainījusies Saules gaisma, attiecīgi izmainījies arī gamma starojums.
Jaunums - smadzenes var izstarot spēcīgu gamma starojumu, bet tas vairs nav destruktīvs, jo izmainītajam ūdeņradim gamma-radiācija ir dabiska spektra sastāvdaļa. Mēs sastāvam no šī ūdeņraža.
Tagad padomā! Agrāk gamma starojums bija letāls, bet pašlaik mēs no tā sastāvam un pat ar to dziedināmies. Tātad patiesībā katrā no mums strādā neliels personāls hadronu kolaiders (hadron collider). Šūnas, atomi, kas izstrādā savu gaismu.
Sākušas darboties sirds smadzenes, vai tu zināji, ka sirdij ir savas smadzenes? Par to jau runāja ezotēriķi, taču mēs pret to attiecāmies, nu tā, lai jau ... Sirds smadzenes tika fiksētas 2012. gadā, turklāt veselas trīs smadzenes. Līdzīgi Rēriha zīmei trīs apļi vienā aplī. Tas ir ļoti ērti - vari padomāt ar sirds smadzenēm. Vēl jau arī ir vēdera smadzenes, kuras strādā iekšējo procesu sakārtošanai. Atklājas smadzeņu kodi, kas savieno smadzenes ar sirds un vēdera smadzenēm.

Pašas par sevi smadzenes atrodas Visuma augstākajās vibrācijās, kuras mēs esam nosaukuši par mākslu. Mākslā darbojoties ir nepieciešams izmainītais apziņas stāvoklis, t.i., iedvesma. Ir svarīgi, lai ar mākslu Kvantu pāreja sāktu nodarboties sieviete. Sievietē tad atklājas viņas dziļākā būtība, kuru senie bija nosaukuši par Dievieti vai Sievišķo dievību. Mūsu laikā sievieti ilgi virzīja uz vīrišķo pusi, jo tādai bija jābūt trīsdimensionālās matērijas pieredzei. Taču tagad mēs atgriežamies katrs pie sava. Ir sākusies visu mūsu dziļumu izlīdzināšanas sintēze, kurā radošums ir labs palīgs. Nav svarīgs radošuma veids: adīšana, zīmēšana, krāsošana, ķieģeļu izlikšana, ēdiena gatavošana, lasīšana, fantazēšana, ziedu audzēšana, ..., galvenais ir radošā darīšana.
Tas nav noslēpums, ka tad, kad vīrieši izdarīja atklājumus, blakus viņiem vienmēr ir bijusi sieviete, kas darbojās kā vidutāja vai antena.
Arī šūnu mehānisms ir kļuvis citāds, jo šūnai tagad ir cita veida darbības forma un cits cikls. Šūnā ūdens veic neirona funkciju. Mums ir nepieciešams pilnīgi mierīgi uztvert jau notiekošās izmaiņas. Notiekošais var būt neierasti netradicionāls, mežonīgs, bet tev sev jāsaka: gadās arī tā!! Tad tavas smadzenes nesabruks baiļu kastītē.
Ja agrāk tos cilvēkus, kuri redzēja daudzdimensionālo realitāti (Smalko plānu), iespundēja psihiatriskajās slimnīcās, tad tagad smadzenes atverās, un jau daudzi ir sākuši redzēt daudzdimensionālo pasauli, smalko realitāti, jo pasaule kļūst mazāk blīva. Tāds stāvoklis jau kļūst par normu. Tagad vajag domāt nevis pirms izteikties, bet vajag domāt jau pirms domāšanas uzsākšanas, jo uzreiz var notikt materiālizācija. Kāds varētu teikt, ka ne jau mēs paši materializējam, bet to dara kāds Dievišķais spēks, jo mēs vienkārši šajā situācijā esam nonākuši īstajā mirklī ... TOMĒR !!!

Jebkurā gadījumā, mēs arī esam šī pati Dievišķā enerģija.
Katram no mums ir daudz vairāk nekā 7, 12 vai pat 49 enerģētiskās čakras, jo mēs esam saistīti ar Galaktikas centru un vēl tālāk. Šī iespējamā acumirklīgā materializācija jau norāda, ka Izplatījums, Visums, Augstākais Saprāts ir atvēris mums pieeju pašiem sev.
Tāpēc ne jau kāds mūsu vietā dara, mēs paši ar sevi to darām. Es, tu, ... visi, kas izsaka Nodomu. Tādēļ - vajag domāt! Padomā, pirms padomāt ...

Pasaule Kvantu pārejas laikā faktiski ir sadalījusies tajos, kuriem ir nepieciešama tīri materiālā evolūcija - dzīvot matērijā, dzīvot vardarbībā, negatīvismā (dzeršana, smēķēšana, ...) - viņi aiziet uz sev vēlamo matēriju. Citi dodas uz savu apziņas līmeni. Mēs visi tagad atrodamies krustcelēs, starp mums ir gan tādi, gan citādi ...
Ir tādi, kas ir izvēlējušies citu Ceļu, atšķirīgu apziņas līmeni, attīstības Ceļu. Tie, kas aiziet dzīvot matērijā, viņi paliek pie saviem materiālajiem pieņēmumiem, viņiem šeit viss rakstītais liekas kā idiotiskas muļķības, viņi nedomās, jo viņiem vieglāk mest granātas, nekā domāt ... Viņiem ir cita rīcība un darbības.
Bet no minētajiem atšķirīgajiem, kā mums, ir citas aktivitātes, mēs varam nokļūt fizikopsihiskās situācijas, kurās mēs varam pat cits citu neredzēt. Tas jau ir sācies, ka mēs varam nemanot un bez diskomforta paiet vai pat cauriet viens otru nemanot.
Tāds ir un būs turpmākais Realitātes dalījums – vieni uz vienu pusi, citi uz citu pusi.
Tie, kuri būs izvēlējušies garīgo evolūciju - domās, pirms padomāt. Sākumā gan mēs „kāpsim uz grābekļiem”, lai iegūtu pieredzi.

Kā izmantot Dievišķās Dāvaniņas? Sākumā - vienkārši jāzina.

Jāuzlādē ūdens, lietošanai zāļu vietā. Piemēram, sāpju noņemšanai kājā, sevis attīrīšanai. Uzraksti vēlamo uz lapiņas, noliec glāzi ūdens uz nakti pie guļamvietas un no rīta izdzer!
Tas, ko agrāk darīja Čumaks, tagad tas ir iespējams visiem. Spēkā ir burvju frāze: "Manā realitātē viss ir iespējams" - (izrunā savu vēlmi) viegli un graciozi! Šis nav apgalvojums, tāpēc to nav nepieciešams atkārtot ilgu laiku - viss tiek darīts viegli un ātri, pateici un aizgāji risināt citas lietas ...
Galvenais ir izjust savu sakāmo un iemācīties uzticēties Visumam.
Jāsāk mēģināt sadzīvē ... teikt prusakiem: "Sveiki! Manā realitātē prusaku nav ...".
Izteicienus var attiecināt uz attiecībām ar bērniem, uz pašsajūtu, uz attiecībām ar valsts institūcijām, transportu, informācijas saņemšanu, lai nopirktu nepieciešamo ...