MĪLESTĪBA! GAISMA! HARMONIJA!

MĪLESTĪBA! GAISMA! HARMONIJA!

 


Maini savu dzīves scenāriju!


Izlasu ieteikumu - Maini savu dzīves scenāriju! - un sāku meklēt - kā to izdarīt...


Mēs paši radām savu dzīvi, savu pasauli. Radām ar savām domām, savu uzvedību. Mūsu pasaules uzskats sākumā veidojas mūsu vecāku, pēc tam skolas, televīzijas, grāmatu iespaidā. Ar laiku tas viss apkopojas zemapziņas uzvedības programmā, kuras atspoguļojums arī ir tā pasaule, kurā mēs dzīvojam. Pārskatīdami savu dzīvi, mēs mainām savu zemapziņas programmu un tātad - savu pasauli, savu dzīvi.

Pārskatīt notikumus - nozīmē nomainīt negatīvās, postošās domas, kas noveda pie slimības attīstības, ar jaunām, pozitīvām domām. Vajag vēlreiz ar atbildības sajūtu iziet cauri šiem notikumiem. Saskatīt katrā situācijā Augstākā Spēka izpausmes, lai cik netaisnīga vai bezjēdzīga jums šī situācija liktos. Tad izzudīs iekšējā neapmierinātība ar situāciju un apkārtējo pasauli vispār. Radīsies notikušā taisnīguma un likumsakarīguma izjūta. Tieši tad jūs spēsiet situāciju pieņemt, piedot cilvēkam un pateikties viņam.

Pārskatīšanu vislabāk veikt vienatnē tādā vietā, kur jūs jūtaties mierīgi, atslābināti. Pirms katras pārskatīšanas uzņemties atbildību par savu pasauli, par savu dzīvi. Apstādiniet savu iekšējo dialogu un sāciet pārskatīšanas procedūru.

PĀRSKATĪŠANAS TEHNIKA

1. Izvēlieties pārskatīšanai no savas personiskās vēstures tādus notikumus, uz kuriem jūs reaģējāt negatīvi, izjutāt stresu.

2. Iedomājieties šo situāciju, iedomājieties to cilvēku (vai cilvēkus), ar kuru saistīti jūsu pārdzīvojumi šajā situācijā.

3. Pirmais, kas jums jāizdara,- jāpieņem šī situācija. Ir tāds teiciens: "Viss Dieva rokā!" Pieņemt situāciju - nozīmē uzņemties atbildību par par tās rašanos.

4. Padomājiet, ar kādām savām domām un jūtām jūs radījāt šādu situāciju. Patīkamas situācijas savā dzīvē mēs radām ar pozitīvām domām, bet nepatīkamas (stresa) situācijas- ar negatīvām.

5. Nosakiet, ko svarīgu un pozitīvu jums šī situācija iemācīja? Kādu pozitīvu mācībstundu jūs apguvāt? Ir tāds teiciens: "Viss, ko Dievs dod, ir uz labu."

Elpošanas tehnika personiskās vēstures pārskatīšanas laikā

Jebkura personiskās vēstures notikuma pārskatīšanas procedūra jāapvieno ar īpašu "attīrošu" elpošanu. Tas palīdz sasniegt zināmu koncentrēšanās pakāpi un paaugstina visas procedūras efektivitāti.

Pirms ķeraties pie procedūras, 3-5 minūtes paelpojiet, kamēr elpošana atjaunojas.

Tagad ņemiet to savas personiskās vēstures notikumu, kuru jūs gribat pārskatīt, un atcerieties tik ilgi, kamēr atmiņā neuzpeldēs visas izjūtas, ko šis notikums izraisīja.

Pēc tam lēni ieelpojiet, "pārvietojot" galvu no labā pleca uz kreiso, ar degungalu aprakstot savā priekšā pusapli. Šīs ieelpas jēga- atjaunot enerģiju, jo katra dzīves situācija, kurā iedarbinātas jūtas, cilvēku iztukšo.

Pēc izjūtu atcerēšanās, ieelpojot no labās puses uz kreiso, cilvēks, izmantodams elpošanas enerģiju, atgūst savas emocijas, jūtas un domas, ko atstājis tajā situācijā, tas ir, atgūst savu enerģiju.

Tūlīt pēc tam seko izelpa no kreisās puses uz labo.

Ar izelpas palīdzību cilvēks atbrīvojas no tām jūtām, emocijām un domām, ko viņā atstājuši citi cilvēki, kas piedalījās šajā notikumā.

Centieties elpošanas laikā saglabāt tā notikuma vai atsevišķa cilvēka, ar ko šis notikums saistās, vizuālo tēlu. Ieelpas brīdī saņemot atpakaļ savas domas, jūtas un emocijas, izelpas brīdī atdodiet šim cilvēkam svešās jūtas, domas un emocijas. Dariet to pavisam mierīgi.

Jau pēc dažiem elpošanas cikliem jūs jutīsieties daudz vieglāk. Nobeidziet elpošanu un pārskatīšanu tad, kad parādās atbrīvotības un viegluma sajūta. Jūsu ķermenis pats pateiks, kad jābeidz. Katrai situācijai vajadzīgs cits elpošanas ciklu skaits. Viss atkarīgs no situācijas "smaguma" un ilguma. To situāciju pilnīgai pārskatīšanai, ar kurām parasti saistās smagas izjūtas un negatīvas emocijas, nepieciešami vairāki elpošanas cikli vairāku dienu laikā. Piemēram, tuva cilvēka nāve vai attiecību izjukšana. Šādā gadījumā jums jāpārskata visi jūsu dzīves notikumi, kas tā vai citādi saistīti ar šo cilvēku.

Dažās situācijās pietiek ar vienu elpošanas ciklu, lai sajustu vieglumu un atbrīvotību.

Pirms notikumu pārskatīšanas vēlams sastādīt visu to cilvēku sarakstu, ar kuriem esat ticies savā dzīvē. To izdarīt ir iespējams, jo vairāk tāpēc, ka tad, kad sāksiet pārskatīt savu dzīvi, jūsu atmiņā uzpeldēs tādi notikumi, kurus jau sen bijāt aizmirsis.

6. Pateicieties visiem notikumu dalībniekiem par mācībstundu. Katru pārskatīšanu beidzot, izrunājiet skaļā balsī: "Es tevi svētu ar mīlestību un atlaižu. Tu dzīvo savā pasaule. Es - savā. Es un tu - esam brīvi!"

(Avots - Valērijs Siņeļņikovs "Izproti savu slimību")



Komentāri (0)  |  2011-05-28 03:19  |  Skatīts: 1981x         Ieteikt draugiem

Atpakaļ