MĪLESTĪBA! GAISMA! HARMONIJA!

MĪLESTĪBA! GAISMA! HARMONIJA!

 


Vasaras Saulgriežu Uguns rituāls


Ievietošu šeit no dažādīem avotiem savāktus zinības -

Saulgrieži ir Saules un Zemes svētki. Mēs vienmēr gaidām Saules tuvošanos.
Saule ir mūsu sistēmas sirds telpas zīmju simbolā. Viņa šajā brīdī ir mums vistuvāk laika spēlē. Vistuvāk mums - Zemei.
Brīdis, kad mēs varam būt kopā, uzlikt rokas uz savas sirds un sajust gaismu.
...Tad mēs ieejam cauri vārtiem Saules aplī, izsijājamies caur viņas zelta sietu -
...
Komentāri (0)  |  2012-06-20 18:09  |  Skatīts: 6316x         Ieteikt draugiem

Lasīt tālāk.


Zelta rasa


Kas to zeltu izlaistīja
Pa Jānīša rudzu lauku?
Dieviņš zeltu izlaistīja,
Tīru maizi gribēdams.

Rasa. Tik pazīstama un vienlaikus tik neizprasta. Ūdens lāses? Saules asaras? Zinātne apgalvo, ka tā rodoties, saskaroties siltam gaisam ar auksto. Vakarā zeme atdziest pirmā. Ja mitrums, kas atrodas gaisā caurspīdīgu ūdens tvaiku veidā, pieskaras kam aukstam, tas atdziest un pārvēršas ūdens pilienos.
...
Komentāri (0)  |  2012-06-14 16:57  |  Skatīts: 2191x         Ieteikt draugiem

Lasīt tālāk.


Marģers Grīns - Lūgšana


 Sabiedrībai iepazīstoties ar mūsu seno dievestību un tās atjaunojumu - dievturību, dažreiz pārrunās atskan jautājums par dievtuŗu lūgšanu. Vai dievtuŗiem ir tāda lūgšana kā kristīgās ticības "Mūsu tēvs debesīs...?" Šāds jautājums nepārsteidz, jo dievturības salīdzināšana ar kristietību ir notikusi jau no pašām pirmajām dienām, kad Ernests Brastiņš atjaunoja latviešu seno dievestību un nosauca to par dievturību. Un ne tikai salīdzināšana, bet ir arī atskanējušas balsis par kristietības un dievturības apvienošanu. Galvenām kārtām tās ir nākušas no kristīgo mācītāju puses, kas, nepazīdami latviešu seno dievestību, bet var būt pat gribēdami to pakļaut kristietībai, kā tas jau noticis gadsimteņiem ilgi, turpināja pāvesta Gregorija I 601. gada ieteikumu: kristietības ieviešanu visās Eiropas tautās izdarīt ar  kristīgās ticības rituālu piejaukšanu tautas paražām. Taču tāda apvienošanās nekad nav bijusi un nebūs iespējama, jo mūsu pieeja Dievam un tā, kas parādās kristietībā, ir pilnīgi pretēja. Tāpat arī mūsu garīgās vērtības, dievestīgās norises, dziesmas, lūgšanas, rituāli ir atšķirīgi.
...
Komentāri (0)  |  2012-04-03 00:08  |  Skatīts: 2085x         Ieteikt draugiem

Lasīt tālāk.


Pavasara saulgriežu rituāls 20.martā


I. Ievads

1. Lēni, lēni Dieviņš brauca
No kalniņa lejiņāi, lejiņā.

2. Netraucēja ievas ziedu
Ne arāja gājumiņu, gājumiņ.

3. Lēni, lēni Dieviņš brauca
No kalniņa lejiņāi, lejiņā.

4. Lai vējiņis nenopūta
Sudrabiņa mētelīti, mētelīt.

5. Lēni, lēni Dieviņš jāja
No kalniņa lejiņāi, lejiņā.
...
Komentāri (0)  |  2012-03-15 17:17  |  Skatīts: 2502x         Ieteikt draugiem

Lasīt tālāk.


Par Pavasara Saulgriežu rituālu


Atkarībā no rituāla nolūka, tie var būt veikti gan individuāli, gan publiski, gan tikai noteiktu priesteru lokā. Tomēr neatkarīgi no nolūka, tie visi sastāv no sekojošām daļām:

·        Rituāla plānošana, sagatavošana

·        Dalībnieku sagatavošanās enerģētiski un fiziski

·        Fiziskās vietas sagatavošana
...
Komentāri (0)  |  2012-03-15 16:50  |  Skatīts: 1625x         Ieteikt draugiem

Lasīt tālāk.


Kāds būsi - 2012.?


Latviešu/lietuviešu zintniecības pēta Laika, Visuma likumus, to spēku plūsmu un IEMIESOŠANOS uz Zemes. Tāpēc mums ir ļoti daudzi Laika cikli un sistēmas.32‑cikls balstās uz Saturna (satura nesējs) ciklu un atkārtojās ik pēc 32 gadiem. Mūsu dzīvesziņā 32‑cikls vienmēr sākas 22. februārī pēc Artūra kalendāra (AK). Katram cikla gadam ir savs jēdziens, kategorija.Avestas kalendārs arī balstās uz Saturna ciklu, bet tibetiešu‑ķīniešu kalendāram ir saistībā ar Jupitera ciklu (12 gadi). Arī mums ir Jupitera cikls, ko saucam par Māras, WaldMieras ciklu. Avestas - seno indoeiropiešu zoroastras mācībā Jaunā gada cikls sākas 21. martā. Tā saucamajā austrumu kalendārā katru gadu šis datums mazliet mainās, piemēram, 2012. gads sāksies 23. janvārī un sauksies - Melnā ūdens Pūķa gads.2011.gads bija 
...
Komentāri (0)  |  2011-12-07 05:07  |  Skatīts: 2202x         Ieteikt draugiem

Lasīt tālāk.


Par Lielvārdes jostu


Vēl viena versija: Josta sākās ar kosmosu. Un proti, ar planētu melodijām un dziesmām un ar dievišķo piramīdu uz augšu un uz leju.
Augšējai piramīdai vienmēr ir zvaigzne, tā sauktā spēcīgā planetāriskā enerģijas pulsēšanas zīme. Šie pulsi staro uz zemi.
Nākamā ir kosmosa zīme, bet ne piramidālā formā. Šeit augšā un apakšā trūkst piramīdas, jo iešķēlumi ir daudz zemāk. Šīs ir tīras kosmiskās 
...
Komentāri (0)  |  2011-09-13 16:36  |  Skatīts: 1686x         Ieteikt draugiem

Lasīt tālāk.


Aizsardzībai


Dieva krusts  

Tam ir vairāki nosaukumi: zelta, slīpais, arī šķērsu krusts, un tas sastāv no četrām zīmēm: augšējā daļa - Māras zīme, apakšējā - Dieva zīme, abās pusēs sānos - Mēness. Krusta leņķis ir 90 grādu, un stari norāda saules lēkta un rieta virzienu.
Šo zīmi izmanto dzimtas aizsardzībai, jo tai piemīt sargātāja un svētības nesēja nozīme. Dieva krusts spēcīgi iedarbojas uz tumsas spēkiem; ja cilvēkam vai telpai pārmet šo krustu, ļaunums vājinās atkāpjas pavisam.
...
Komentāri (0)  |  2011-08-03 21:52  |  Skatīts: 3670x         Ieteikt draugiem

Lasīt tālāk.


Vai dabā ir labais un sliktais?


Tev bērnība droši vien neskaitāmas reizes ir nācies dzirdēt : „To nedari, tas ir slikti!"  vai: „Dari tā, tas ir labi!" Šīs pamācības mums ar laiku tā apnīk, ka rodas iekšējs protests un gribas par spīti darīt tieši pretēji gādīgās mātes vai tēva ieteikumam. Atsevišķos gadījumos mēs tādēļ nokļūstam sarežģītās vai pat bīstamās situācijās. Tomēr visbiežāk nekas ļauns jau nenotiek, un mēs, apmierināti ar sevi, dzīvojam tālāk.  Jāteic, ka labais un sliktais, ko tik bieži, mūs audzinot, piemin vecāki, dabā nepastāv. Vasarā zied puķes un mūs silda saule. Ziemā visu klāj sniegs. Bet tāpēc jau vasara nav labāka par ziemu! Katram gadalaikam, tāpat kā visam citam, dabā ir sava vieta un nozīme. Jēdzieni "labs" un "slikts" izsaka tikai cilvēka attieksmi pret lietām vai parādībām. Bieži vien ar vārdu "slikts" mums tiek izteikts arī brīdinājums. Taču šis brīdinājums parasti attiecas nevis uz tiešo darbības mirkli, bet gan uz vēlākām sekām, ko piedzīvosim tikai nākotnē. Brīdī, kad mums tiek izteikts brīdinājums, mēs neko sliktu nejūtam, ar savu rīcību varbūt pat esam ļoti apmierināti un tādēļ ātri iemācāmies šādi izteiktu brīdinājumu vērā neņemt. Piemēram, ja kāds teic, ka smēķēt ir slikti, viņš ar to nedomā pašu smēķēšanas procesu, bet gan tās negatīvās sekas un to kaitējumu, ko nākotnē mūsu organismam var nodarīt ieelpotais nikotīns vai cigarešu dūmos esošās vēzi izraisošās vielas. Mēs turpretim braši ievelkam dūmus no cigaretes, eleganti tos izpūšam caur muti un degunu, un tas mums iznāk visai efektīgi. Neko sliktu mēs šajā brīdī nejūtam un esam ļoti apmierināti ar sevi. Brīdinājums paliek neievērots.  Ja par kādu cilvēku mums teic, ka "viņš ir slikts", arī tas nozīmē brīdinājumu. Mūs cenšas brīdināt, ka draudzība vai darījuma attiecības ar šo tipu viņa negatīvo rakstura īpašību dēļ var mums nodarīt kaitējumu. Mūs var apkrāpt, apzagt, fiziski pazemot vai pat nogalināt. Un atkal šis brīdinājums reti kad tiek ņemts vērā, jo parasti jau sliktie cilvēki pirmajā tikšanās reizē mums pie rīkles neķeras un arī naudas maku uzreiz necenšas atņemt. Tieši otrādi  - sliktie cilvēki iesākumā par sevi cenšas radīt vislabāko iespaidu. Šā patīkamā iespaida ietekmē mēs sākam šaubīties par vārdā "slikts" ietverto brīdinājumu un to neievērojam.  Kā liecina mūsu tautas folklora, senajiem latviešiem cilvēka rīcības vērtējumā galvenais nav bijis labums vai sliktums. "Labo" un "slikto" kā galveno vērtējuma kritēriju mūsu zemē vēlākos laikos ieviesa kristīgā ticība.
...
Komentāri (0)  |  2011-05-23 20:42  |  Skatīts: 1444x         Ieteikt draugiem

Lasīt tālāk.


Laika lūkas un latvisko godu svinēšanas laiks.


Laika lūkas.    Zintnieku vidū klīst šāda teorija - bioritmu mežģīnēs ir atšķirīgi, vairāk un mazāk labvēlīgi momenti katrai tautai un katram cilvēkam. Ja šos labvēlīgos momentus, kurus sauc par "laika lūkām", izmanto rituālam vai kādā citā veidā, lai palielinātu savu (personīgie vai ģimenes rituāli) vai tautas energolīmeni, kad tiek veikts tautai kopīgs rituāls, piemēram, tiek svinēti Jāņi vai Lieldienas, gan atsevišķs cilvēks, gan visa tauta saņem kosmiskās enerģijas lādiņu, kas palīdz tai kļūt stiprākai.  Raksturīgs piemērs iz Izraēla. Kā zināms, enerģijas ekvivalents materiālajā pasaulē ir nauda. Vecā Derība ļoti līdzinās ebreju Svētajiem Rakstiem Torai. Līdz ar to ievērojama daļa enerģijas, kuru izstaro kristiešu rituāli, stiprina Izraēlas valsts vai ebreju tautas egregoru, un tas Izraēlai dod ne tikai pastiprinātu politisku ietekmi mūsdienu sabiedrībā, bet arī sataustāmus materiālus labumus naudas izteiksmē. Izraēlas piemērs uzskatāmi pierāda, cik tautai ir svētīga turēšanās pie savu senču ticības. Gan Ābrams, gan Mozus ne tikai šīs likumsakarības labi zināja, bet arī brīnišķīgi prata pielietot praksē. Kāpēc gan mums neapgūt šādas iemaņas, lai gūtu no tām labumu gan sev, gan visai tautai?  Rituāli jārīko pareizos laikos, lai savu laimi un naudu neatdotu citiem. Ja gadījumā garīgās attīstības faktors jums ir vienaldzīgs, tad vismaz materiālais, ceru, ieinteresēs. Kā šo aprēķinu mākslu apgūt? Pareizās atbildes "latviskajā astroloģijā" varat meklēt pie Anželikas Zelmas Tamašas skolniekiem.  
...
Komentāri (0)  |  2011-05-23 20:29  |  Skatīts: 2200x         Ieteikt draugiem

Lasīt tālāk.



Lapa | [1] [2] 3 [4] [5] |